söndag, juli 15, 2007

ingarö

vi hade verkligen tur med vädret. sol sol sol. jag har inte kunnat hitta en enda fästing på min kropp men jag har säkert fått cancer istället. urusel på att smörja in mej helt klart. det bränner, det svider.
vi hade verkligen trevligt ute i skärgårdern. nästan hela tiden. vi badade och solade om vartannat. grillade korv till lunch, spelade brännboll på sjupersoner med suparregler. vi badade igen och blev fullare och fullare. jag och fredrik skulle bräcka varandra i volter och andra akrobatiska övningar ute på gräsmattan. idag har jag ont i varenda jävla muskel och känner mig som en jävla kärring som plus det har brännt mig så att även huden smärtar. vi grillade och åt en fantastisk middag. sen styrde mary upp hajkbanan. det var gott. nu var det kyligt så någon fick en idé om att basta så vi bastade och badade i havet. det var asskönt att bada. jag som är världens badkruka har badat massor. jättebra. frossan slog sedan till och vi höll oss inomhus, spelade poker hade trevligt och drack sprit. kvällen fick dock ett mindre roligt slut. och det var mej det tjaffsades om???
jag sov jävligt dåligt inatt. alla var uppe tidigt. det skulle fiskas och det tittades på film. jag tog mig inte ur sängen.
den här dagen har varit sjukt avslagen. det har tittats på film och sovits i omgångar fram till att vi tog bussen hem. och jag har fan inte haft så här ont i kroppen på länge. vilken jävla kärring jag känner mig som.






det finns massor av farliga djur här.....t.ex blåbär!!

Inga kommentarer: