onsdag, juni 21, 2006

haningedagen

idag har jag jobbat. lite lätt sinnesförvirring men bra dag. sen jobbade jag över en timme. d gjorde inte så mycket.

skulle träffa helene utanför mcdonalds, kom upp för rulltrappan men mcdonalds va borta. dom bygger om, men jag hittade helene och jag hittade den del av mcdonalds som fortfarande fanns kvar.
jättestor mage hade hon och vi satte oss vid paus för att ta en jennie tittar på-fika. bara helene som åt lite. sen promenerade vi till brandbergen. jag lånade hennes toalett och fick säkert spola 10 gånger innan jag kunde gå därifrån, ja behöver jag säga att jag gjorde nummer två???? nä!!!
fick se katterna och allt flyttstök. sen gick jag hem till pappa och tog en eftermiddagsfika med carina och hälsade på lillsyster alice som blivit stor. väger hela 3 kg nu.

sen var det dax att lämna haninge för idag, skönt. komma hem till farsta och stgrax blir det parkteater vid badet. hoppad det är nåt sevärt. nåt jonas gardell skrivit manus till men minns inte vad det hette.

jaja, bye.

Inga kommentarer: