fredag, juni 09, 2006

gudars...

jobbet idag bjöd mest på psykbryt, i allra högsta grad. fast i och för sig så kanske allt är mitt fel eftersom att det var jag som lyckades slå ut hela kassasystemet igår när jag gick på mitt pass. men i alla fall, att bara ha haft en kassa öppen idag har varit ett rent helvete. nu är det helg och jag är ledig. störtskönt.

hade en kul kund idag. fast mest vart jag arg. hon klagade på hennes grillkorv (som för övrigt var välgrillad) att den såg kokt ut...när hon ätit upp halva och var nästan ute ut butiken la hon till ett "den va kall oxå" bara för att. hata såna kunder.

fick träffa bebisen idag oxå, mycket roligt. hon var liten. eller egentligen jättestor. beror ju på vad man jämför med.

nu ska jag sova en stund för att orka med denna fantastiska kväll. hoppas att det blir en sådan i alla fall. ska först till dansens hus för att se bounce uppsättning av gökboet, med mats. sen blir det debaser och ska för första gången se sounds like violence. blir nog roligt.

Inga kommentarer: