torsdag, juni 08, 2006

gjort det igen

ja jag har väl troligtvis lyckats igen. hostat och hostat i alldeles för lång tid så nu har jag jävlans ont i revbenen. hostat sönder dom igen med andra ord. men det känns inte lika illa som dom 2 gångerna innan jag gjort det. hoppas det stannar här eller så blir det värre???

igår träffade jag ann-marie en stund på eftermiddagen och vi var åter igen på chutney och åt salladsbuffé. billigt och rätt bra men igår fanns det ingen majs. dåligt. sen kom mats dit och nu har dom 2 oxå träffats på riktigt. inte sådär som sist, full ann-marie träffar full mats i 3 sekunder på carmen.

idag har ja varit hela morgonen i tvättstugan, tagit hand om min förbannade disk och plockat i ordning lite bland allt mitt stök. borde städa ordentligt men har ingen lust och tar det någon annan dag. snart ska jag jobba och det känns väl sådär nu när det äntligen verkar vara soligt ute och det håller i sig kanske hela dagen??!

snart är det i alla fall helg igen och det känns himla bra.

Inga kommentarer: