söndag, juni 18, 2006

badpremiär

17 juni, alltså igår, hoppade jag i plurret för första gången i år. mesade mig väldigt innan ja tog hoppet i vattnet men det kom till slut. och skönt var det oxå. låg mest hela dagen i solen vid en mysig klippa vid magelungen. på kvällen sen orkade vi inte med mycket. gjorde en god sallad och vitlöks bröd. eller ja, mats gjorde...jag somnade som en stock på sängen och sov nästan i 2 timmar. sen kollade vi på traffic, orkade inte göra nåt med våra vänner och somnade i soffan efter filmen.

i fredags på trädgården blev jag förresten trampad på foten av en jävla stilettklack. ont som fan gjorde det men jag blev bjuden på tugummi av tjejen som gjort illa mig. va ju snällt.

idag när vi kom till våran klippa vid magelungen, satt emils föräldrar där. men dom blev inte kvar så länge...lite senare dök patrik och maja upp. dom trodde att våran klippa va deras klippa. men det va trevligt att dom kom dit. där har vi spenderat nästan hela dagen i solen och badat massor. nu ska vi till farsta strand, gå till ett mysigt stället där och så ska vi grilla korv. sen hem och sova tror jag. jag är ialla fall jättetrött.

Inga kommentarer: