onsdag, november 14, 2012

sovit bort denna gråa dag

sov lite längre imorse och sen piggnade jag aldrig till, så jag gick och la mig extra tidigt på eftermiddagen. denna gråa dag har inte gjort en direkt pigg. och nu är det bäcksvart ute, som om det vore natt. det är rätt tungt att jobba natt den här tiden på året. så mörkt, ser aldrig något soljus. ser väl solljuset nästa gång på lördag om den ens tittar fram då.
jag ska för första gången i mitt liv åka till ullared nästa helg. har aldrig haft en längtan att åka dit men tänkt tanken att följa med vid något passande tillfälle när någon annan ska åka. någon annan, typ min mamma som åker dit titt som tätt. men vad fan köper man där egentligen? julklappar till barnen är väl rätt givet men något vill jag nog köpa till mig själv med men vad fasiken handlar man på ullared?? ska man skriva en lista eller gå på impuls?

Inga kommentarer: