tisdag, november 27, 2012

Gekås/Ullared

Där har jag varit för första gången i mitt liv. Det var ganska spännande men väldigt läskigt och ångestfyllt. Stannade över natt och shoppingdag ett fyllde vi nästan bilen, om än inte helt organiserat. När vi (främst mitt sällskap) shoppingdag två handlade lika mycket till hade jag en enda tanke i huvudet, på repeat. Hur ska vi ta oss hem??? Jag hade gärna shoppat ännu lite mer om bara plånboken och platsen i bilen tillåtit. Bagageutrymmet fullproppat, baksätet nästintill och framsätet lika så. Sen var det vi då, FEM PERSONER i bilen på det. Det är ju rätt långt till Stockholm med. Det var en plåga att åka hem. Stackars P som skulle köra denna baktunga bil i fruktansvärt regnväder precis hela vägen. Men vi tog oss hem och alla är vi lyckliga över det. Åker gärna tillbaka men då krävs det större bil eller den där takboxen som det tydligen alltid pratas om men aldrig får följa med. Alla julklappar är klara utom en, skönt!

Inga kommentarer: