söndag, november 11, 2012

så mycket bättre

tänk att man kan va så lycklig över att få äta frukosten men så mycket bättre som sällskap. jag såg ju avsnittet igår. men jag älskar det här programmet. vet dock inte varför jag alltid lyckas falla för de äldre männen som är med. ugglan är ju och har väl alltid varit en jäkligt cool kille(!) men olle och pugh. ja dom får nog göra plura sällskap nu. förutom att jag var trött igår så kände jag mig rätt nere. tror det kommer ta ett tag att smälta fredagens händelse men gårdagen höll på att sluta på bristningsgränsen. min dator kraschade två gånger igår kväll. jag höll på att börja grina. jag måste ta tag i alla bilder och lägga över dom på min andra hårddisk. innan den kraschar på riktigt. en tanke sen, eftersom att datorn verkar må bra just nu, är att någon släppte taget igår ikväll. min elektronik har ju strulat något så jävligt förut vid konstiga tillfällen.

1 kommentar:

Pär Wetterrot sa...

Kul att du skriver igen Jennie! Hoppas november blir fin med mer energi för dig!
Jag har nyss upptäckt "Så mycket bättre" och föll pladask (och bölade) när Miss Li sjöng Här kommer natten!
Oj :) Vilken inlevelse!
När jag va runt sexton år va jag på min första, profana, konsert och såg Pugh, "Ett steg till"-turnén, starkt minne. När jag va 25 jobbade jag som barnskötare, ett av barnen hette Sonny -nu Miss Li's medmusikant.
/Pär