söndag, oktober 23, 2011

så var den här helgen slut

nu när jag är igång med mina treskift så gäller det ju att hitta ett sätt som passar mig. jag går på och jobbar natt ikväll. inte så att jag tyckte att det var en utmärkt idé att förstöra helgen på det här sättet men samtidigt passade det bra att jobba just inatt eftersom jag hade en singelnatt schemalagd nu ändå.
så igår var jag ute med L och C, drack drinkar på söder och hade trevligt. blev inte jättesent så när jag kom hem inatt så blev det lite städning och pyssel för att klockan skulle hinna bli lite mer innan jag gick och la mig. sov till 15 idag, sover rätt dåligt på dagen men det är ingen katastrof direkt.
snart dax att laga middag och sen vankas det nattjobb. hoppas på en bra natt...är ju inte direkt hemmavan på avdelningen nattetid.

Inga kommentarer: