söndag, juli 31, 2011

bye bye juli 2011

kom aldrig mer tillbaka.

det har varit en tuff månad men nu kan det bara bli bättre dock utesluter inte det att augusti med kommer bli en tuff. jag blir så glad och tacksam över alla som visar sitt stöd och vill finnas till om det behövs.

har hunnit jobba en vecka, det har varit rätt körigt på jobbet. många tunga patienter. har varit skönt nu med en ledig helg. två kvällar på trädgården med vänner och kolleger, spenderat några timmar på KS hos mamma och idag har jag och bästa vännen ätit pizza och kollat spung 2.0. promenerat i solen har vi med gjort.

har haft lite kräftkalas med mig själv ikväll då jag hittade kräftor till bra pris på ica i högdalen. nu är jag mätt och belåten, något törstig och ska göra mig redo för sängen och en ny vecka.

Inga kommentarer: