onsdag, juli 27, 2011

aldrig igen

för att jag inte riktigt kan välja så valde jag båda. idag körde jag både katlas danspass och direkt efter williams zumba. men det började med att jag kom till eriksdalsbadet och insåg att jag inte hade några träningsbyxor med mig. kul, fick träna i mina jeansshorts. om det nu går att kalla dem shorts, byxor till nedanför knäna och tack och lov inte tighta. jaja det gick bra att träna i dom, för den här gången. katlas dans var jätterolig, var helt galet slut efter och svetten rann. det gjorde katlas svett oxå, han berättade utanför att hans träningskläder från igår fortfarande inte hade torkat från gårdagens svett. mysigt. skulle inte vilja svettas som katla. jag ska dock aldrig köra dessa dubbelpass igen, för när zumban satte igång och jag hunnit varva ner en aning var jag mest bara stel i kroppen och rädd för att göra illa mig. kunde inte ta ut ordentligt och orken fanns inte riktigt där men jag körde hela passet och jag är nöjd.

det har varit en lång dag, nu ska jag sova.

Inga kommentarer: