måndag, april 25, 2011

solsting?

dagar som denna ger mig oftast ångest, men idag har det bara varit skönt att ligga på sofflocket. jag hade jättesvårt att vakna imorse efter ca nio timmars sömn. så glad att jag varit ledig idag. hade aldrig orkat jobba. startade dagen med tvättstugan. sen fick jag för mig att jag skulle dra på mig träningskläderna och ge mig ut på en löprunda längs sjön. sagt och gjort. men jag har ju jobbat hela helgen och inte riktigt kännt av den sommarvärme som infunnit sig. fy fan vad varmt det var, svetten rann och flåset överröstade mina egna tankar. jag är inte riktigt fit, har inte tränat på över två veckor pga jobb och förkylningar. efter den där rundan var jag helt slut. har legat i soffan hela dagen och glott på teve och haft balkongdörren på vid gavel för att få känna det härliga vädret. har legat helt utslagen och eftersom att jag gjort det just idag så har jag sett grease på tv. grymt bra och massa nostalgi.

Inga kommentarer: