onsdag, april 20, 2011

ont i huvet

har haft en underbar ledig dag. började dagen med lång frukost till sällskapet av två avsnitt pluras kök. sen lagade även jag lite mat, storkok så att jag har lite lättfixade matlådor till jobbet. storstädade även hela lägenheten vilket var välbehövligt. ute på gården asfalterade dom hela förmiddagen så doften som trängde in i lägenheten har varit av varierande grad. igår fick jag en konstig huvudvärk, den var borta idag men asfaltsdoften gav mej ju en del huvudvärk såklart. sen åkte jag till centrum för att fika med NP på nya espresso house. vi tog en snabb shoppingrunda. jag skulle ju tränat idag, första passet på ganska länge nu och finalpasset mrb innan dom stänger igen farstahallen. men denna huvudvärk. den ger sig lixom inte. jag har dock kommit på vad det är som gör ont. jag har grym träningsvärk i båda käkarna. låter ju ganska illa men jag köpte bara hårt godis på taxfreen för en vecka sen och nu är det garanterat slutätet. har bara de äckliga sorterna kvar, men äckligt godis är ju också gott när man är riktigt godissugen och inte har något annat hemma.

nu är påsken på ingång och jag ska jobba hela helgen men lite trevligt ska jag allt ta mig tid till.

Inga kommentarer: