söndag, april 24, 2011

påskhelg

jobbhelgen börjar lida mot sitt slut. ska jobba ikväll och just nu är jag väldigt glad att jag faktiskt är ledig imorgon. ska bli så himla skönt. en ledig dag är ju dock inget man hinner vila upp sig på men ska bli jäkligt skönt ändå.
hade en supermysig och trevlig skärtorsdag med vännerna efter en lång jobbdag och igår fick jag en mycket skön och trevlig påskafton med familjen efter jobbet. så trots jobb hela helgen har jag haft en bra påsk. skulle kunna öppna godisbutik nu. fick ju inte bara påskägg igår utan även mina alla hjärtans dag geléhjärtan som glömts bort.

idag ska jag vara lite vågad och inte äta någon riktig lunch, blir frukost två gånger istället. orkar inte laga mat och jag har redan matlåda till jobbet. hoppas nu jag får en lugn kväll så jag får äta min matlåda. annars går det väl åt skogen.

Inga kommentarer: