måndag, juni 14, 2010

stockholm

nu är jag tillbaka där jag hör hemma. har haft en trevlig helg med vänner och igår gjorde jag typ ingenting. ganska tråkigt. jag vet verkligen inte hur man gör ingenting och samtidigt njuter av det. idag har jag jobbat första dagen på nya jobbet. den var lagom lugn och lagom händelserik. jag har ju i stort sätt inte kunnat göra så mycket annat än att svansa efter så dagen har varit bra. men ska jag klara allt det där själv? fast så känns det ju alltid när något är nytt.

2 kommentarer:

Pär Wetterrot sa...

Hej Jennie!
Längesen jag läste din blogg. Kul med jobbet i sommar. Grattis!
Fick en anledning skriva nu för, har du sett att det pågår en omröstning om bästa svenska tv-serien ever! Spung ligger bra till.
Rösta senast måndag på http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3051
Själv drar jag till Fårö på måndag, tre veckor. Underbart.
/Pär

Pär Wetterrot sa...

PS. Länken till tv-serie-omröstningen funka kanske inte, men gå in på sverigesradio.se, klicka på kultur, klicka kulturradion kino, så är du framme. /Pär