torsdag, juni 10, 2010

jojo

igår åkte jag hem till sthlm, idag har jag spenderat dagen på sös för introduktion till sommarjobbet. en mycket trevlig dag, alla nyanställda var på plats. sen var det raka vägen till centralen för att åka tillbaka till norrpan. nu sitter jag här och orkar inte riktigt bry mig. har pluggat alldeles för lite till tentan men jag orkar inte, jag har ingen motivation, jag är trött.
imorgon är det i allafall tenta och sedan ska vi väl käka lite lunch innan vi splittras. sen tillbaka till sthlm för att stanna HELA SOMMAREN. underbart!!

är sjukt taggad för jobbet. kommer vara dönervös på söndag och kommer säkert inte sova en blund natten till måndag. men jag är grymt taggat. träffade en av mina kollegor idag och hon har hunnit jobba i tre dagar och tycker det är underbart.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

hej tjejen!

då måste vi ses... du jobbar ju nära mig, vilken avdelning skall du vara på?

pusspuss