onsdag, juni 02, 2010

det är dax att skolan slutar nu

nu har jag tagit min störda sömn till en helt ny nivå. idag var sista schemalagda dagen i skolan så nu är det bara tentaplugg som gäller och diverse uppsatsgrejer. sista intervjuerna ska göras och skrivas ut, ett sista möte med handledare för att diskutera lite frågor och funderingar. förhoppningsvis räcker det så. tenta om lite mer än en vecka, sen är det bye bye norrköping. kommer inte sakna det minsta.

jag kanske borde rama in min lappar jag skriver till mig själv när jag sover???

eftersom det är så underbart väder idag så bestämde jag mig för att plugga utomhus. fick sitta ensam en stund på gården sen invaderades den av tant efter tant och till slut kunde jag inte koncentrera mig på mitt medan de pratade om deras krämpor och planerade rektoskopier. så jag får fortsätta plugga inomhus...kul kul.

Inga kommentarer: