onsdag, september 02, 2009

sex och kaffe

det är jävligt tröttsamt att gå upp kl 06 för att ta campusbussen kl 07 till linköping när man börjar 08.30. men det är bara två veckor. och jag börjar 8.30 varje dag så det blir ju iallafall rutin på att gå upp kl 06 varje dag. enda som är positivt. idag har vi haft en heldag med föreläsningar i sexologi. väldigt intressant. men det blir ju tröttsamt och flera koppar kaffe.

jag tränade igår, bodypump, har lite träningsvärk men det är okej. dock bar inte benen hem efteråt igår. mjölksyra. nu är det slut på lathet.

har suttit vid datorn hela kvällen. letat information så jag kan besvara våra frågeställningar imorgon. ska även påbörja min rapport jag ska skriva om multipel skleros och sexuell dysfynktion. ska hänga på låset på biblan imorgon för sexologiboken finns bara i refkurs. låneböckerna är ju såklart utlånade till någon smart jävel som lånade i god tid.

Inga kommentarer: