måndag, september 07, 2009

en helt vanlig måndag

åka 45 min buss till linköping, sitta i 45 min och vänta på attman ska börja. ha basgrupp i EN TIMME istället för schemalagda 2,5, sen vänta i 30 min för att åka 45 min buss tillbaka till norrköping. det är fan inte okej!!! pendla suger.

har druckit alldeles för mycket kaffe, skrivit ytterst lite på rapporten men faktiskt gjort bra saker också. ibland känns det bra när man äntligen gör saker som bara lyckas nå tankeverksamheten annars. skulle kännas jättebra om jag idag ser ett slut på rapporthelvetet med.

ska fika med tjejerna sen. det har fikats en hel del hittills. men jag tror vi inser inom kort att det inte funkar i längden. men just nu är vi ju inte i skolan samtidigt, så vi har väl ett behov av varandra helt enkelt. sommaren var lång. men jag hade velat ha en längre sommar, längre ledighet, längre tid hemma med dom jag saknar.

Inga kommentarer: