tisdag, september 29, 2009

imorse var det frost på taken

jag sover åt helvete dåligt. så fort jag lägger huvudet på kudden börjar tankar cirkulera. denna underliggande stress är inget att ha. känns som jag ska bli sjuk med. men det är nog min inflammerade tunga som gör sitt där. jag bet mig i tungan i torsdags. aj aj det gör så jävla ont. den är svullen och inflammerad. men idag kom jag iallafall på tanken att jag kunde ta en ipren, det hjälpte lite.

haft en skön helg, mycket plugg men en del trevligheter med. igår var vi lediga. passade på att utnyttja dagen och åkte till linköping för att hälsa på R som fortfarande vårdas på sjukhus. så skönt att se att hon repar sig även om vägen till frisk är lång. sen fortsatt plugg hela kvällen. och jag har ju börjat titta på true blood nu. det är mitt kvällsnöje.

basgrupp idag i skolan, nytt scenario. nu ska vi läsa inflammerade tarmsjukdomar och allt kring det. varför går musten ur mig totalt så fort vi får nytt scenario?? är det för att man sitter där med alla frågeställningar och inser att fan vad mycket jag ska hinna läsa och lära mig till nästa basgrupp om en vecka?

tror jag ska vila nu.

Inga kommentarer: