onsdag, april 04, 2012

alltså,

satan vad paj jag är i ryggen. nog för att jag kan vara lite smått förstörd efter ett kiropraktikbesök men det här tar alla pris. efter dagens akupunktur så har jag så galet ont i ryggmuskeln på höger sida. kan röra på armen hur jag vill men inte ryggen. muskeln hänger inte med. något har hänt?? hoppas jag vaknar imorgon och allt bara var en dröm.

hade mycket inplanerat idag, två lägenhetsvisningar och träning. blev inget alls. var inte på humör för att kolla lägenheter, har två andra byteslägenheter jag ska titta på kommande dagarna hur som helst. träningen, ja det sket sig ju rätt ordentligt om man säger så. vågade inte ens försöka. vill ju inte vara helt invalid och missa mina påskpoäng.

hängt i haninge idag istället med världens bästa barn, blev en helkväll igår med. så himla mysigt.

Inga kommentarer: