måndag, mars 26, 2012

ikväll måste jag skriva brev

tänker på det så himla ofta, jag måste sätta mig ner och knåpa ihop ett brev snart. det är min tur och om vi ska kunna planera att ses i höst eller när det nu passar så måste vi ju börja....typ nu.
idag fick jag mej en chockerande överraskning. hon ska gifta sig. helt galet. eftersom vi inte skriver så ofta till varann så visste jag så mycket som att det var slut med hennes kille från i somras. jag känner inte till någon ny kille, eftersom jag är så trög på att skriva mitt brev. i november var hon singel. och så idag kan jag läsa av en slump på facebook att hennes kille scott friade i lördags kväll. alltså hallå, här går det undan. visste inte ens att det existerade en scott. måste skärpa till mig. kan inte vara så himla trög i mitt brevskrivande.

älskar att jag är 30 år och har brevkompisar =) handskrivna brev är det bästa posten !!

vill så gärna träffa dig ehrin smith !!

Inga kommentarer: