måndag, maj 09, 2011

vilken härlig dag

L väckte mig dock kl 5.40 för att höra om vi skulle mötas vid pendeln. men det hade jag inte tänkt mig för jag har minsann varit ledig idag. söndagkvällen blev en toppenkväll på jobbet. så himla skönt för helgen började inte roligt alls.
sen ringde klockan vid 07 för att jag skulle upp och tvätta men jag orkade inte, bokade om tiden. kl 11 var det premiär på rudeboys och jag gick därifrån en timme senare med betydligt kortare hår än vad jag kom dit med. jättefin salong. lunchade på uteservering med A-M innan jag tog en shoppingrunda som inte var helt planerad. men trevlig.
blev ett kvällspass bodypump och nu efter att ha legat i soffan ett tag känner jag hur träningsvärken börjar krypa sig på. överarmarna värker värst hittills. aj aj.
dax att sova nu skulle jag tro.

Inga kommentarer: