tisdag, februari 15, 2011

snart så

börjar en ny fas i livet. min introduktion börjar lida mot sitt slut och det är nu det läskiga börjar. mina sömnstörningar börjar smyga sig på igen och värre blir det kan jag tänka mig. hittills har det ju varit lugnt och relativt behagligt, börjat få rutin på det här med att numera gå till ett jobb. jag ska fortsätta gå till ett jobb men jag kommer nog behöva brottas med illamående nervositet och annat jobbigt.

mitt skitvirus har nog försvunnit. har börjat träna igen. skönt. hoppas få lite rutin på det med igen.

jag borde verkligen ha en iphone, vet dock inte om jag skulle våga använda appen där man kan spela in sig själv när man sover. men tycker det är askul att det finns en sån. vet ju flera som under tre års tid i norrköping velat spela in mig när jag sover. hahaha. men så roligt kanske vi inte ska ha det.

Inga kommentarer: