tisdag, februari 08, 2011

skitvirus

jäkla skitvirus. har något i kroppen, det märks av den anledningen att jag måste tömma skallen på snor men jag är ju inte på något sätt dålig. och dess skitvirus, vila och vänta. urk. jag vill börja träna igen. det började ju så bra, sen blev jag förkyld. visst, det kanske var passande att få en liten paus första jobbveckan men nu är det tröttsamt. nu vill jag komma igång. men jag kan inte bli mer sjuk nu, det skulle vara högst olämpligt. en dag i taget helt enkelt. blev en lång promenad genom stan idag efter jobbet, vi slutade tidigare än tänkt så jag och L tog en promenad i det härliga vädret. skönt att prata lite om jobbet, norrköping och bara rent allmänt lära känna varann lite bättre.

idag fick jag mitt examensbevis, det är så himla fint. tänk att jag gjorde det här. så nu när examensbeviset är i hamn är det dax att ansöka om legitimationen och det är inte billigt. fy fan. men det är bara att skicka in ansökan och betala in pengarna och samtidigt le och vara glad.

Inga kommentarer: