söndag, augusti 15, 2010

fri från jobb

nu har jag jobbat färdigt, kan tycka att nio veckor har gått väldigt fort. visst jag är lite trött, jag kanske till och med är mycket trött men jag är nöjd och glad i alla fall. jag har haft det bästa jobb man kan ha och lärt känna fina människor. fått en ny kompis i farsta och lite trevlig lön.
denna helg har jag även gjort min premiär på babylon, svängde förbi där i fredags kväll efter jobbet och idag har jag köpt en bok för 5 kronor på drottninggatans bokloppis. torsdagkvällen bjöd på en alldeles förträfflig kräftskiva med familjen och mina fingertoppar var såriga efter allt skalande.
funderar över vad mer jag hunnit med senaste dagarna men ibland blir allt som i en dimma och jag vet inte riktigt. jag är nog mycket trött trots allt.

Inga kommentarer: