söndag, augusti 08, 2010

1 2 3

en vecka kvar att jobba, två veckor kvar till tenta och tre veckor kvar till skolan drar igång igen. lite drygt, inte exakt på dagen kanske.

har varit ledig i helgen, hade en trevlig kväll på trädgården i fredags och igår satt vi hemma och spelade monopol hela kvällen. jag har pluggat lite, eller mest suttit och läst ur mina böcker jag lånat på sös-biblan. ska väl strukturera upp fortsatt plugg så det blir något bra av det här. har ju inte så många dagar att plugga på men får göra det bästa av situationen.

en liten sketen vecka kvar att jobba nu då, det känns ju helt hopplöst tråkigt men samtidigt så är jag alla gånger i stort behov av lite ledigt. jag har varit duktig som jobbat 100% hela sommaren och inte haft något ledigt alls förutom normal ledighet som man har när man jobbar.

norrköping börjar lida mot sitt slut.

Inga kommentarer: