fredag, december 07, 2012

sen kom det ännu mera vinter

Glad att snökaoset har lagt sig och allt är i sin ordning igen. Nu ska jag jobba sova äta skita hela helgen. Ska jobba tre nätter med mina kollegor L och J. Jag och L har planerat in denna helgen när vi la schemat så jag hoppas nu att vi får en riktigt bra jobbhelg. Känns fint att vi får jobba hela helgen med J oxå. Sen kanske inte detta var den mest perfekta helgen att jobba natt på. Jag missar en väns födelsedagsfirande, min kusins tvåårskalas och adventsmys med kollegorna. Men jag får ju jobba med L :) Igår var det fest med jobbet, en kollega firades för att ha fyllt jämnt och en kollega firades av för att tänker lämna oss och byta sjukhus. Det var en himla trevlig kväll. Jag har så himla fina kollegor, så roligt att umgås med hela gänget såna här kvällar när vi inte går runt i pyjamas.

Inga kommentarer: