måndag, september 17, 2012

trött??

jobbat hela helgen, fredag lördag söndag måndag. idag efter jobbet hittade jag tydligen inte hem till mig själv. kan inte förstå att jag lyckats gå in genom porten, kolla posten och undra varför någon klistrat klistermärken på min dörr innan jag ens fattar att jag gått in i fel port. jag hade en lugn helg och har egentligen inte varit särskilt trött idag trots att det blev sent igår. kräftskiva med familjen. men jag lyckades få med mig en bok hem från fel ports bok-bytar-låda. ska göra ett hemmabygge. blir nog inget nattduksbord men ska prova att bygga en pidestal av något slag, att ha min stora golvpalm på. ett expriment.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag lyckades trycka in nycklarna i i låset och vred om men inget hände. Stog en stund å undra vem fanken kunde bytt lås på dörren när jag varit på jobbet. De första jag gör nu för tiden är att kollar namnet på brevlådan innan jag sätter i nycklarna.
Man kanske borde ha någon klistermärke av något slag som gör de enklare att hitta hem ?

/M