måndag, juni 04, 2012

färdigflyttad

ska aldrig mera flytta. fy fasiken vad jobbigt det var. det var sjukt jobbigt att packa ur min gamla lägenhet. betydligt lättare att packa in i den nya. har inte helt kommit i ordning. har några banankartonger som fortfarande står ouppackade och jag har en del tomma som skulle behövas slängas. men hur många tomma banankartonger kan man slänga i soprummet, på en och samma gång?? nu har jag bredband i alla fall, ingen tv dock. inte ännu. det har varit så fantastiskt svårt att vända tillbaka dygnet efter förra veckans jobbnätter, vet inte hur mycket flytten har bidragit. har ju varit full rulle, dagarna har gått så fort. har ju inte velat sova. idag har jag jobbat, inatt sov jag nog inte många minuter. jag är sjukligt trött idag. så himla sugen på något gott med. funderar på om jag ska gå till konsum och köpa nåt ??

Inga kommentarer: