söndag, maj 20, 2012

hade ju varit kul

om det inte hade varit för min stundande flytt om nu mindre än två veckor, så hade jag med största sannolikhet suttit på ett plan till barcelona ikväll. men nu kommer jag inte vara det. känns som att det är väldigt mycket jobb just nu, hade verkligen varit skönt med en liten minisemester. varit en rätt mentalt, faktiskt något fysiskt, påfrestande helg på jobbet. det första jag gjorde igår när jag kom hem var att lägga mig på soffan och sova en timme. hade inte ens tagit av mig jackan tror jag. sen spenderade jag kvällen bland, flyttkartonger, DN och händer svarta av trycksvärta. det var jäkligt skönt att bara få vara hemma och plocka lite. just exakt nu....inte så sugen på jobb. gissar att det blir en del att göra ikväll. alla där ute som varit på långhelg och väntar med att söka akuten tills de kommit hem från sina eventuella landställen, minisemestrar.

Inga kommentarer: